منو
سبد خرید

*اطلاعیه مهم*

مشتریان محترم به دلیل نوسان شدید قیمت ارز قابلیت به روز رسانی مستمر وجود ندارد.لذا جهت خرید بهتر حتما از فروشگاه استعلام فرمایید.

زودپز برقی کنوود مدل PCM 60

زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
زودپز برقی کنوود مدل PCM 60
65,000,000ریال
  • موجودی: موجود
  • مدل: PCM 60ss
2043 views

زودپز PCM60.000SS

 

زودپز برقی کنوود مدل PCM60

 

زودپز یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای سرو سریع شام روی میز است. با زودپز کنوود PCM60.000SS 2 تا 6 برابر سرعت پخت و پز خود را افزایش دهید و در عین حال تمام مواد مغذی موجود در غذای خود را حفظ کنید و غذاهای سالم و خوشمزه تهیه کنید.

این دستگاه دارای 4 صفحه نمایش LED دیجیتال میباشد که دسترسی و کنترل شما بر روی کار دستگاه را بسیار راحت خواهد نمود.پانل کنترل بزرگ، کنترل یک دکمه لمسی نیز بخشی از این دسترسی آسان میباشد
دسته بزرگ و عملیات راحت تر بر روی درب دستگاه و عملکرد کامل آن با هدف راحت و قابل اعتماد و ایمن بودن طراحی شده است.
زودپز برقی کنوود مدل pcm 60 سرعت پخت و پز را 2 تا 6 برابر افزایش می دهد و از نظر انرژی بسیار کم مصرف میباشد و در عین حال مواد مغذی را حفظ می کند و غذاهای سالم و خوشمزه را آماده می کند.
ساختار کاملا مهر و موم شده، محیط کاملاً مهر و موم شده طعم ها، مواد مغذی و عطرهای داخل غذا را بدون گرم کردن آشپزخانه به دام می اندازد.
زمان پخت در این مدل قابل تنظیم بوده و سیستم گرم نگه دار خودکار،دمای غذا را تا زمان سرو نگه می دارد.فشار کاری این زودپز برقی نیز از صفر الی 70 کیلو پاسکال میباشد.

خوارکی های گرم و لذیذ در همه وقت

 


 

مولتی کوکر یا زودپز برقی کنوود به نحوی طراحی شده است که میتواند با تاخیر 24 ساعته غذا ها را طبخ کند از این رو یک آرام پز حرفه ای نیز میباشد.سیستم گرم نگهدارنده اتوماتیک غذای شما را انقدر گرم نگه میدارد تا زمانی که شما به آن نیاز دارید از آن استفاده کنید.با توجه به عدم خروج بخار و آب از درون دستگاه هرگز خوراکی های شما را خشک نمیکند.

روش استفاده از زودپز برقی کنوود

 

برنامه های پخت و پز زود پز برقی کنوود مدل PCM60

  1. برنامه مرغ و ماهی

  2. برنامه پخت برنج و بریانی
  3. برنامه پخت گوشت و استیک
  4. برنامه پخت  خورشت
  5. برنامه پخت لوبیا
  6. برنامه پخت سوپ و آش
  7. برنامه آرام پز
  8. برنامه زودپز تخت فشار
  9. برنامه با تایمر برقی
  10. برنامه گرم نگهدار
  11. برنامه پخت با دمای کم و متوسط و زیاد

معرفی قطعات زودپز برقی کنوود مدل PCM60

انواع غذاهای قابل طبخ با زودپز برقی چندکاره کنوود

 

کدام زودپز برقی بهتر است؟

اینکه چرا باید زودپز برقی چندکاره کنوود بخریم یک سوال همیشگی مصرف کنندگان بخصوص انهایی که قصد تهیه جهزیه را دارند میباشد.اما از نظر اکثر مصرف کنندگان مولتی کوکر یا زودپز برقی  اروپایی یک دلیل ساده است و آن اینکه وقت کمتری را برای پخت و پز تلف کنند و یا در مدت زمان کمتری طبخ کنند و از همه مهم تر جوری پخت و پز را شروع کنند که خود قابلیت تنظیم زمان داشته باشند.به عنوان مثال یک خانم و اقای کارمند با تنظیم شروع تایم پخت و پز از یک ساعت قبل از اینکه به منزل برگردند میتواند یک گزینه هیجان انگیز باشد.تصور کنید که صبح به هنگان خروج از منزل زمان شروع را ساعت 12 ظهر تنظیم میکنید و وقتی فرزند شما از مدرسه برمیگردد غذایش کاملا گرم و خوشمزه و آماده است بدون آنکه شما در منزل باشید و تازه اینکه با سیستم گرم نگهدار میتواند غذا را تا ساعت ها گرم و اماده نگهداری کند.

چه بخواهیم و چه نخواهیم باید برای زندگی های هوشمند آینده یک دستگاه زودپز برقی داشته باشیم .

اما چه زود پز برقی از همه بهتر است یک سوال واضح است و جواب آن این است هر دستگاهی که سرعت بیشتر تاخیر بیشتر و ایمنی بیشتر داشته باشد.از این رو شرکت معتبر کنوود روی هر سه این قابلیت ها تحقیق و توسعه نموده و بهترین زودپز برقی دنیا  را معرفی و تولید کرده است.

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب